Monday, 4 April 2016

Hati hati menjaga hati.

Shida Ninot | 4/04/2016 | 0Comments |


*speechless.
Kita merancang dengan cita cita.
Tapi Allah merancang dengan cinta.
Perancangan Dia jugalah yg sebaik baiknya untuk kita.

Hai lah shida. Mohon jaga hati tu sikit. Minta pada Allah beri kekuatan kat diri tu haa.. Lemah beno tu nengoknya.. Andai boleh ulang balik waktu yg terbuang dulu. Nak fix balik apa yg dah jadi.. Allah, apa yang aku merepek memalam ni... Shida, waktu xberhenti dan detik detik xkan kembali. . . Teruskan jalan ya.. Ya Allah.. ampunkan shida Ya Allah.. sebab sampai saat ni.. masih lagi gagal.jadi hamba yg baik. 

Kejap nangis. Kejap ketawa. Kejap bahagia. Kejap menderita. Semua yang jadi dlm hidup ni, pasrahkan pada Dia yang Maha Mengatur hidup.

Boleh kan shida yang kuat? 

*Crying.

No comments:

Post a Comment