Wednesday 7 October 2015

Allah Bayar Cash

Unknown | 10/07/2015 | 0Comments |
EnT :Kau nak masuk organ donation ke Ebola?
Aku :Organ donationlah (*angkat beg ready nak ke bilik ceramah organ donation)
EnT :Kau g lah. Aku stay.

Erm... Tiba tiba malas. Patah balik dan duduk semula.

EnT : Eah kau kata nak g td.
Aku : Malasla, serabut. Aku ni dari ptg semalam serabut kau tau x. Hmm tula....
EnT : (Memintas) Allah bayar cash sebab kau ponteng pagi smlm. Kau serabut smpi sekarang.

Me be like uwaargggghh nanges nanges nanges.

Konvensyen 3 hari.
Hari kedua aku fly g shopping mall ngn lg dua org kawan
Kol 2 masuk semula konon nak dengar ceramah tiba tiba slh sorg kawan yg sama ponteng ditimpa musibah. Ahli keluarga terdekat meninggal.  Dan blablablabla sebab aku turut ditimpa musibah juga lepastu. Memang rasa xsedap hati sebelum ponteng tu. Huhu.

Allah, shida minta maaf.. Taknak buat lagi T_T .. Terima kasih sebab tegur. Harap harap xkena EL.

No comments:

Post a Comment