Tuesday 8 September 2015

Bulat & Mimi

Unknown | 9/08/2015 | 0Comments |
Malam malam ni rasa sedih memikirkan dua ekor kucing nakal bulat & mimi. Kisahnya sejak bulat datang rumah ni. Dia sembelit, overdose manja dan gedik xmau berenggang dgn aku.

Mimi yg selama ni aku manjakan terabai selama hampir 6 hari. T_T ttbe smlm. Mimi xde seharian dekat rumah. Malam baru balik. Pastu bila aku dukung n peluk dia. Dia diam n xmelawan. Aku cek badan dia. MasyaAllah. Mimi selesema teruk. Mata belah kiri sakit dan bengkak teruk. Allah. Jatuh jantung ni. Maafkan kakak mimi. Terus aku asingkan dia n bersihkan badan,mata dan bg mkn ubat n suap air bagai bagai.

Malam ni mimi tido dgn aku. Sbb aku nk monitor dia hourly untuk bg air. Huu.. Bulat yg selalu tidur ngn aku terpaksa aku letak luar . T_T Sedih sbb bulat still xtau jalan g toilet. Memula mmg nk angkut masuk bilik. Ttiba dy nk shishi. Aku angkat masuk smartsift dan tinggalkan dia. Semoga dia belajar kat mana toilet dia terletak. Huu. Esok kakak jumpa bulat ya. Kakak kene jaga mimi mlm ni..

Ya Allah, lindungi lah adik adik bulus aku ya. Akku tak sanggup tengok dyorg sakit. T_T

No comments:

Post a Comment